Pages

woensdag 3 augustus 2011

What I've been up to/ Wat heb ik gedaan ?

Het is weeral een tijdje geleden, dat ik nog iets gepost heb, maar ik heb niet stil gezeten hoor, de augustus blokjes staan op de naald en ben aan het tweede sokje bezig van mijn lavender dream (beetje last van het tweede sok syndroom).  We hebben voorbije week-end en week ook verschillende dingen ondernomen met het gezinnetje, hier een klein verslagje:


It's already been a while that I posted a message, but I didn't got bored at all, the August squares are hooked and I'm working on the second sock of my lavender dream socks (I'm struggling with the second sock syndrom).  Past week-end and week our family went out to different events, here a little report:


Zondag naar jaarlijkse gewoonte naar het zeetje en naar de ballonmeeting in Eeklo geweest, eindelijk nog eens goed weer oef



Sunday, we went to the sea and a balloon meeting at Eeklo, that's something we do every year it's a kind of tradition. And at last the weather turned out nice, yieppie.


Maandag was ik blij verrast wanneer ik de brievenbus leeg maakte, want mijn eerste postkaartje van postcrossing viel in de bus. Dankzij het blogje van Facts and Fairytales ontdekte ik dit project. Ga zelf maar eens op onderzoek op Postcrossing.com het is echt heel leuk, om eens iets anders in de brievenbus te vinden dan enkel maar van die venster enveloppes ;)


On Monday I've got pleasently surprised, when I found my very first postcard of postcrossing in my mailbox.
I discovered postcrossing through the blog of Facts and Fairytales, check it out yourself, it's real fun to find a card in the mailbox instead of the usual stuff ;)


Dinsdag, museum dag, wij naar Tongeren naar het Gallo-Romeins museum, en dat is echt de moeite en ook ontzettend leuk voor de kids, je mag er dingen aanraken en er zijn multi media dingen te ontdekken (alles wat  kids tof vinden ), dus je hoeft er je eignelijk niet te vervelen :)
Deze plaat hebben dochterlief en ik gemaakt een echte Romeinse mozaïk, deze wordt dan per e-mail naar je thuis gestuurd


Tuesday it's museum day, so were of to Tongeren to the Gallo-Roman museum, that's real fun also for the kids, because you can do stuff in the museum and there is multi media things to do (so everything a young one wants)
Here you can see something my little daughter and I made, a Roman mozaïk, it's sent to you through e-mail



Geen opmerkingen:

Een reactie posten