Pages

donderdag 15 maart 2012

Sun, sun, sun,....

Hallo iedereen, hebben jullie vandaag ook kunnen genieten van het zonnetje? Ik wel hoor, gewoon lekker de boel de boel laten en vitamientjes opdoen. Heb weer de was kunnen drogen in het zonnetje heerlijk is dat toch.  Maar vandaag was het vooral genieten:

Beetje haken, nee ik zeg nog niet wat het wordt :)

Crocheting a little, no I won't tell what I'm working on :)

Beetje lezen, Harry Potter al voor de -tigst keer

Reading, Harry Potter for the -time


Genieten van de tuin die terug ontwaakt

Enjoying the garden, which comes alive again


Kijken naar een staalblauwe hemel

Looking at the clear blue sky


Gewoon zalig!!!!

Just heavenly!!!!



Hello everybody, could you enjoy the first sun today?  I surely did, just letting everything be, and taking it easy :) Drying the laundry outside, that's so nice.  But I realy just enjoy this day, just take a look above for an impression





Tot de volgende keer
See you next time

5 opmerkingen:

  1. Heerlijk hé wat zo'n zonnetje al niet kan doen, ik zat jammer genoeg binnen vanmiddag, maar er komen vast wel meer mooie dagen.....en ben benieuwd wat dat gaat worden je haakwerkje.....Harry Potter is geweldig ik vind de boeken veel mooier dan de films ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja zalig hè...ik heb genoten ...gefietst..gehaakt..

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig weer. Helaas moest ik werken. Nou ja, er komen vast nog mooie dagen. Ben benieuwd naar je haaksel.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb tussen de colleges door al heerlijk in de zon kunnen zitten. In m'n hemdje! Wie had dat kunnen bedenken op 15 maart:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. It's sunny all day my place! :) Hope you enjoy yours! Seems you wanted to surprise us with an amazing project! :) Can't wait to see the finished one!
    Great weekend to you too!
    Best wishes,
    LS

    BeantwoordenVerwijderen