Pages

maandag 9 april 2012

konijntjes/ bunnies

Hallo iedereen, ik hoop dat jullie genoten hebben van het paasweek-end, op de valreep toon ik jullie mijn paas/lente konijntjes, ze zijn ondertussen op hun bestemming en ik denk wel dat de ontvangers er blij meer waren.
Herinneren jullie mijn "geheim projectje" van het vorige postje nog, wel het is bijna klaar, enkel nog afwerken en ik kan het onthullen, lekker spannend hé.
Maar hier komen de konijntjes




Hello everyone, I hope you all enjoyed a wonderfull Easter holiday, I like to show you my Easter/spring bunnies, they all hopped to their new owners and I think they all liked them.
Do you remember my "secret project" in the previous post, well it's almost finished just some final touches and then it's ready to be revealed, exciting isn't it.
But for now enjoy my little bunnies


Tot de volgende keer
See you next time

3 opmerkingen:

  1. Oh wat een schattige konijntjes! Vooral die bruine hebben mijn voorkeur. Super lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach wat lief!!!!!!!!! ik snap dat die heel graag ontvangen zijn, wie wil deze schatjes nu niet krijgen.....en je houd ons in spanning hoor ik ben benieuwd naar je geheime project ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jaja ik ben één van de gelukkige van het bruin konijntje :-) nogmaal dank lieve zus. en het geheim project is ook zeer mooi ...

    BeantwoordenVerwijderen