Pages

woensdag 31 oktober 2012

Gehaakte cowl met bloem/ Crochet cowl with flower

Net een heerlijk warme en zachte cowl klaar, ik kan hem al goed gebruiken, het bloempje is afneembaar, dat is wel handig voor als ik niet in bloemenmood bent ;)
Kan je het merken dat ik een beetje bolletjes gek ben? nee toch :)



Just finished a super cozy and warm cowl, the flower is detachable, that's handy for when I'm not into flowers ;)
Can you tell that I'm a little polka-dot crazy? neeeh :)


Tot de volgende
See you next time

3 opmerkingen:

  1. Super leuke kol! Ik kan me alleen niet voorstellen dat je ooit bloemetjes moe wordt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke col en ik vind de rode kleur prachtig en het bloemetje ook heel apart zo erbij .....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het is zeker knap, heb hem deze middag live mogen zien :-)

    BeantwoordenVerwijderen