Pages

maandag 4 maart 2013

Upcycling part 2

Tijd voor een up-date, sorry voor het lange wachten, maar bloggen schiet er de laatste tijd een beetje bij in.
De verzamelde flessen groepeer ik tot één grote cirkel, een boven- en onderkantje erop, goed inpakken en dan kan het leuke gedeelte beginnen, maar daarover een volgende keer meer.




Time for an up-date, sorry if I let you all wait so long, but it seems that there isn't enough time for blogging.
The collected bottles are turned into a large circle, a top and bottom on it, wrap very well, and than the fun part can begin, but that's for the next episode.
 
 
 
Tot de volgende keer
See you next time

5 opmerkingen:

  1. Leuk zo die flessen samen alleen heb ik geen idee wat het moet worden. Spannend vind ik het wel!

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. eehhh, het eerste wat in me op komt is dat je een reuze taart gaat maken... maar hoe en wat... ik heb geen idee

    tine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. deze reactie was niet eerlijk, eerst de kids uitvragen foei, foei, dus je mag de pret niet bederven voor de anderen

      Verwijderen
    2. ik had het wel juist geraden zij hebben het alleen maar bevestigd

      Verwijderen